Introductiebijeenkomsten

Onze maandelijkse introductie-bijeenkomsten (9:00 tot 10:30 uur) houden we afwisselend in een van onze drie scholen. Op de introductie-bijeenkomsten staat een nadere kennismaking met het vrijeschoolonderwijs in het algemeen centraal. Kennismaking met een specifieke locatie is niet de opzet.
De data voor schooljaar 2024-2025 volgen binnenkort.

De introductie-bijeenkomsten schooljaar '23-'24

• Vrijdag 24 mei '24 (locatie Burgemeester van Tuylllaan 35)
  • Vrijdag 14 juni '24 (locatie Bergweg, Joubertlaan 1)

We hebben graag dat u deze ochtenden zonder kinderen bijwoont. Kinderen die al bijna naar school gaan, krijgen bij het aannamegesprek met de kleuterleerkracht alle gelegenheid om de school van binnen te bekijken en kleintjes die aandacht vragen zijn al gauw afleidend tijdens deze bijeenkomsten.

Aanmelden voor een van onze introductieochtenden kan via onderstaand formulier. Heeft u na invullen van dit formulier nog aanvullende vragen, kunt u terecht bij Julia op administratie@zeistervrijeschool.nl.

Aanmelden voor een introductie-bijeenkomst

Zeister Vrije School

Voor algemene vragen kunt u contact opnemen met de administratie via info@zeistervrijeschool.nl.

De administratie is dagelijks tussen 9:00 en 12:00 bereikbaar op 030-692 0777.

‘Als ik groot ben
wil ik mens worden...’