KDV & BSO

Kinderdagverblijf

‘Het kleine Volkje’

Op een mooie plek achter de school aan de Socrateslaan – in het gebouw waar voorheen Hogeschool Helicon was gevestigd – huisvest kinderopvang ‘t Kleine Volkje. Zij bieden opvang met kwaliteit, betrokkenheid en een duidelijke  pedagogische visie voor de allerjongsten. Zij willen ouders een plek bieden waar zij met  vertrouwen hun kind kunnen brengen. Voor kinderen willen ze een plek zijn waar zij zich thuis voelen, waar oog is voor de eigenheid van ieder kind en waar kinderen zich vanuit vrijheid kunnen ontwikkelen.
Voor meer informatie kunt u terecht op de website van ‘t Kleine Volkje.

‘De Kroost’

Kinderdagverblijf De Kroost is gevestigd in een stadsboerderij in Zeist. De Kroost biedt kinderopvang met kwaliteit, betrokkenheid en een duidelijke pedagogische visie.
Voor meer informatie kunt u terecht op de website van de Kroost.

‘De Geheime Tuin’

De Geheime Tuin is Zeist een kleinschalig kinderdagverblijf met vier groepen. Ze bieden een rustige omgeving die door de duidelijke structuur een positieve invloed heeft op het slapen, eten en drinken. Het kind krijgt niet teveel prikkels en zit daardoor beter in zijn of haar vel waardoor je het aan het eind van de dag blij en tevreden weer mee naar huis kunt nemen.
Voor meer informatie kunt u terecht op de website van de Geheime Tuin.

BSO De Bosplaats

Op de drie locaties van de Stichting Zeister Vrije School bevindt zich ook een buitenschoolse opvang waar de kinderen die op onze scholen zitten vanuit school tot 18.30 uur naartoe kunnen. Zij kunnen dus op hun schoollocatie aansluitend naar de BSO.
Meer informatie over BSO De Bosplaats vindt u op hun website.

Andere BSO’s in de buurt: TopKids en BSO Sterrenbos.

Zeister Vrije School

Voor algemene vragen kunt u contact opnemen met de administratie via info@zeistervrijeschool.nl.

De administratie is dagelijks tussen 9:00 en 12:00 bereikbaar op 030-692 0777.

‘Als ik groot ben
wil ik mens worden...’